Publikace
2024
LINDR. Jak na efektivní výuku skrze její kvalitu?. QUAERE 2024. Hradec Králové: Magnanimitas, 2024.
s. 345-350. ISBN: 978-80-87952-40-5.
Detail Odkaz2023
LINDR, J. Faktory kvality výuky jako obtížně uchopitelný problém. Sborník abstraktů ICOLLE 2023. Brno: MENDELU Brno, 2023.
s. 99-102. ISBN: 978-80-7509-845-0.
Detail OdkazLINDR, J. Faktory kvality výuky jako obtížně uchopitelný problém. ICOLLE 2023: Udržitelný učitel. Brno: ICV Mendelova univerzita, 2023.
s. 79-88. ISBN: 978-80-7509-958-7.
Detail OdkazLINDR, J. Udržitelnost kvality výuky společenskovědních předmětů. QUAERE 2023. Hradec Králové: Magnanimitas, 2023.
s. 549-556. ISBN: 978-80-87952-38-2.
Detail Odkaz2022
LINDR, J. The quality of teaching and the contribution of the selected general education subjects at the University of Technology. In Trends and Competencies in Vocational Education. Londýn, Velká Británie: Sciemcee Publishing, 2022.
s. 182-218. ISBN: 978-1-7399378-2-9.
DetailLINDR, J. Prezentační dovednosti jako univerzální příprava pro praxi. Zručnosti pre (post)digitálnu spoločnosť. Košice: Osv TU Košice, 2022.
s. 19-20. ISBN: 978-80-553-4111-8.
DetailLINDR, J. Kvalita výuky a přínos vybraných všeobecně vzdělávacích předmětů na technické univerzitě. Rozvoj kompetencí relevantních pro život a praxi v 21. století. 13. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022.
s. 105-115. ISBN: 978-80-7509-832-0.
DetailLINDR, J. Prezentační dovednosti jako univerzální příprava pro praxi. Rozmanitosť zručností postmodernej spoločnosti. Košice: Osv TU Košice, 2022.
s. 148-154. ISBN: 978-80-553-4116-3.
DetailLINDR, J. Faktory ovlivňující kvalitu výuky společenskovědních předmětů na technické univerzitě. Sborník abstraktů ICOLLE 2022. 14. Brno: Mendelu Brno, 2022.
s. 73-76. ISBN: 978-80-7509-845-0.
DetailLINDR, J. Kvalita výuky jako zlepšení přínosu výuky. Quaere 2022. XII. Hradec Králové: Magnanimitas, 2022.
s. 369-374. ISBN: 978-80-87952-36-8.
Detail Odkaz2021
LINDR, J. Kritéria kvality výuky společenskovědních předmětů na technické univerzitě ve vazbě na přínos pro studenty. In Vybrané kapitoly soudobých témat odborného vzdělávání. Praha: Powerprin, 2021.
s. 74-97. ISBN: 978-80-7568-401-1.
DetailLINDR, J. Společenskovědní předměty na technické univerzitě - význam, přínos a zhodnocení. QUAERE 2021. Hradec Králové: Magnanimitas, 2021.
s. 371-377. ISBN: 978-80-87952-34-4.
Detail OdkazLINDR, J. Hodnocení celkového dojmu z výuku společenskovědních předmětů na technické univerzitě. Modernizácia vzdelávania na vysokých školách (s akcentom na rozvoj kľúčových kompetencií). Košice: Ksv TU Košice, 2021.
s. 27-28. ISBN: 978-80-553-3934-4.
DetailLINDR, J. Hodnocení celkového dojmu z výuky společenskovědních předmětů na technické univerzitě. Edukácia orientovaná na študenta VŠ (adaptácia študentov na vysokoškolské štúdium a národný trh práce). Košice: Ksv TU Košice, 2021.
s. 240-246. ISBN: 978-80-553-3959-7.
DetailLINDR, J. Kvalita výuky a přínos vybraných všeobecně vzdělávacích předmětů na technické univerzitě. Sborník abstraktů ICOLLE 2021. Brno: ICV MENDELU, 2021.
s. 96-99. ISBN: 978-80-7509-802-3.
Detail2020
LINDR, J. Kritéria kvality výuky společenskovědních předmětů ve vazbě na přínos pro studenty. Sborník abstraktů ICOLLE 2020. Brno: MENDELU, 2020.
s. 86-89. ISBN: 978-80-7509-725-5.
DetailLINDR, J. Rozvoj kompetencí soft skills u studentů technické univerzity. Formovanie profilu vysokoškolského absolventa technického zamerania pre potreby trhu práce (edukácia z dôrazom na rozvoj kompetencií). Košice: Ksv TUKE Košice, 2020.
s. 39-40. ISBN: 978-80-553-3633-6.
DetailLINDR, J. Rozvoj kompetencí soft skills u studentů technické univerzity. Vzdelávaním k perspektívnemu uplatneniu (motivácia, kompetencia, adaptácia, pracovný trh). Košice: Ksv TUKE Košice, 2020.
s. 215-220. ISBN: 978-80-553-3654-1.
DetailLINDR, J. Přínos výuky vybraných společenskovědních předmětů na technické univerzitě. QUAERE 2020. Hradec Králové: Magnanimitas, 2020.
s. 574-582. ISBN: 978-80-87952-32-0.
Detail OdkazLINDR, J. Zhodnocení kvality výuky a přínosu společenskovědního předmětu na technické univerzitě. ICOLLE 2019. Udržitelnost ve vzdělávání: Minulost, současnost a budoucnost. Brno: ICV MENDELU, 2020.
s. 135-147. ISBN: 978-80-7509-702-6.
Detail Odkaz2019
LINDR, J. Přínos výuky společenskovědních předmětů pro rozvoj studentů. Vysokoškolské vzdelávanie v modernej spoločnosti. Košice: Ksv TU Košice, 2019.
s. 235-239. ISBN: 978-80-553-3517-9.
DetailLINDR, J. Přínos výuky společenskovědních předmětů pro rozvoj studentů. Transformácia vysokoškolského vzdelávania v kontexte rozvoja informačnej spoločnosti. Košice: Ksv TU Košice, 2019.
s. 36-37. ISBN: 978-80-553-3514-8.
DetailLINDR, J. Kvalitní výukou společenskovědních předmětů na technické univerzitě na cestě k větší úspěšnosti absolventů. Sborník abstraktů ICOLLE 2019. Brno: ICV: Mendelu, 2019.
s. 47-48. ISBN: 978-80-7509-673-9.
DetailLINDR, J. Vzaimootnošenije vklada i kačestva prepodavanija sociaľnych nauk v těchničekom universitětě. In Těchničeskije univěrsitěty: intěgracija s jevropějskimi i mirovymi systěmami obrazovanija. Iževsk: Kalašnikovova TU, 2019.
s. 573-578. ISBN: 978-5-7526-0832-2.
Detail OdkazLINDR, J. Všestrannost absolventů technické univerzity skrze společenskovědní předměty - odpověď na výzvy budoucnosti. In QUAERE 2019. Hradec Králové: Magnanimitas, 2019.
s. 571-578. ISBN: 978-80-87952-26-9.
Detail OdkazLINDR, J. Výuka prezentačních dovedností na technické univerzitě jako kompetence v informační společnosti. In Vysokoškolská edukácia pre "digitálnu" spoločnosť a v "informačnej" spoločnosti. Časť 2: Vzdelávanie, zručnosti a trh práce. Košice: TU Košice, 2019.
s. 158-164. ISBN: 978-80-553-3353-3.
Detail2018
LINDR, J. Význam společenskovědních předmětů pro úspěšnější začlenění absolventů do praxe. Edukácia pre globálny trh práce. Košice: TU Košice, 2018.
s. 32-33. ISBN: 978-80-553-3407-3.
DetailLINDR, J. Přínos společenskovědních předmětů na technické univerzitě jako kvalita výuky. Lifelong learning - celoživotní vzdělávání, 2018, roč. 8, č. 2,
s. 8-34. ISSN: 1805-8868.
Detail OdkazLINDR, J. Potřebnost a zhodnocení přínosu společenskvoědních předmětů na technické univerzitě. In Interkultúrna edukácia v prostredí vysokých škôl. Košice: Katedra spoločenských vied TU Košice, 2018.
s. 138-144. ISBN: 978-80-553-2797-6.
DetailLINDR, J. Význam společenskovědních předmětů pro úspěšnější začlenění absolventů do praxe. In Sociálne a psychologické aspekty globálneho trhu práce. Košice: TUKE, 2018.
s. 298-303. ISBN: 978-80-553-2739-6.
DetailLINDR, J. Postavení, význam a přínos společenskovědních předmětů v kurikulu technické univerzity. In Súčinnosť technických a spoločenských vied pri vzdelávaní na technických univerzitách. Bratislava: STU Bratislava, 2018.
s. 52-59. ISBN: 978-80-227-4813-1.
DetailLINDR, J. Analýza postojů studentů k výuce společenskovědních předmětů na technické univerzitě. In QUAERE 2018. Hradec Králové: Magnanimitas, 2018.
s. 824-831. ISBN: 978-80-87952-26-9.
Detail OdkazLINDR, J. Význam a přínos všeobecného vzdělávání pro všestranný rozvoj absolventů technické univerzity. In ICOLLE 2018. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.
s. 180-192. ISBN: 978-80-7509-569-5.
Detail2017
LINDR, J. Přínos výuky společenskovědních předmětů na technické univerzitě pro uplatnění absolventů v praxi. In Genéza vývoja profilu študenta pre potreby globálneho trhu práce. Košice: TU Košice, 2017.
s. 170-174. ISBN: 978-80-553-2866-9.
DetailLINDR, J. Zhodnocení přínosu výuky společenskovědních předmětů v technickém univerzitním vzdělávání. In Spoločenske vedy a humanizácia technického univerzitného vzdelávania. Bratislava: STU Bratislava, 2017.
s. 56-62. ISBN: 978-80-227-4758-5.
DetailLINDR, J. Přínos výuky společenskovědních předmětů na technické univerzitě pro uplatnění absolventů v praxi. Edukácia študentov pre potreby globálneho trhu práce - zborník abstraktov. Košice: TU Košice, 2017.
s. 40-41. ISBN: 978-80-553-2690-0.
DetailLINDR, J. Rozvoj klíčových kompetencí absolventů škol pro lepší socioprofesní uplatnění v praxi. In Univerzitná príprava absolventov pre potreby globálneho trhu. Košice: TU Košice, 2017.
s. 189-194. ISBN: 978-80-553-2800- 3.
DetailLINDR, J. Vztah všeobecného a odborného vzdělávání - věčné dilema. In Spoločenskovedné aspekty vzdelávania a ich význam pre technickú prax. Bratislava: STU Bratislava, 2017.
s. 103-109. ISBN: 978-80-227-4706-6.
DetailLINDR, J. Všeobecnost a odbornost - věčné dilema. In QUAERE 2017. Hradec Králové: Magnanimitas, 2017.
s. 375-383. ISBN: 978-80-87952-20- 7.
Detail OdkazLINDR, J. Značenije prepodavanija socialnych nauk v těchničeskom obrazovaniji. In Těchničeskije universitěty: intěgracija s jevropějskimi i mirovymi systěmami obrazovanija. Iževsk, Ruská federace: Kalašnikovova technická univerzita, Iževsk, 2017.
s. 53-58. ISBN: 978-5-7526-0754-7.
DetailLINDR, J. Přínos výuky společenskovědních předmětů na technické univerzitě. In ICOLLE 2017. Křtiny: Mendelova univerzita v Brně, 2017.
s. 159-172. ISBN: 978-80-7509-503- 9.
Detail2016
LINDR, J. Výuka společenskovědních předmětů jako socioprofesní příprava pro studenty technické univerzity. In Teoreticko- praktické pohľady na problémy súčasnej spoločnosti. Košice: TU Košice, 2016.
s. 122-127. ISBN: 978-80-553-2590- 3.
DetailLINDR, J. Role společenskovědních předmětů v procesu humanizace technického vzdělávání. In Človek - technika - kultúra. Prešov: TU Košice, 2016.
s. 22-26. ISBN: 978-80-553-2598- 9.
DetailLINDR, J. Humanizace vzdělávacího prostředí na technické univerzitě skrze společenskovědní předměty. In ICOLLE 2016. Křtiny: ICV Mendelu Brno, 2016.
s. 274-286. ISBN: 978-80-7509-426- 1.
DetailLINDR, J. Všestranný rozvoj absolventů a humanitní vzdělávání na technické univerzitě - cíl, smysl, pojetí a perspektivy. In Humanitné vzdelávanie na technických univerzitách. Bratislava: SvF STU Bratislava, 2016.
s. 84-91. ISBN: 978-80-227-4637- 3.
DetailLINDR, J. Nutnost všeobecného vzdělávání na technických univerzitách. In Veda, technika a spoločenské vedy vo vzdelávaní na technických univerzitách. Bratislava: STU Bratislava, 2016.
s. 113-120. ISBN: 978-80-227-1576- 5.
DetailLINDR, J. Globalizace ve vzdělávání cestou všestranného rozvoje absolventů. Globálne vzdelávanie na vysokých školách. Košice: TU Košice, 2016.
s. 36-37. ISBN: 978-80-553-3014- 3.
Detail2015
LINDR, J. Význam všeobecného vzdělávání v kultivaci osobnosti studentů technické univerzity. In K vybraným aspektom technologického vzdelávania na začiatku tretieho tisícročia. Prešov: FVT TUKE Košice, 2015.
s. 13-17. ISBN: 978-80-553-2194- 3.
DetailLINDR, J. Hledání ideálu dobré školy skrze efektivní sepětí všeobecnosti a odbornosti. In Úloha interdisciplinárného vzdelávania v humanizácii technického prostredia. Bratislava: STU Bratislava, 2015.
s. 65-71. ISBN: 978-80-227-4431- 7.
DetailLINDR, J. Přínos společenskovědních předmětů pro rozvoj vzdělanosti v nehumanitních studijních oborech. Inovatívne metódy a formy vysokoškolskej edukácie pre skvalitnenie prípravy absolventov pre kreatívne podnikateľské prostredie. Košice: TU Košice, 2015.
s. 45-46. ISBN: 978-80-553-2179- 0.
DetailLINDR, J. Společenskovědní vzdělávání v dichotomii s odborným vzděláváním na technické univerzitě. In Rozvoj kompetencí vzdělavatelů v kontextu moderního pojetí. Monografie. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015.
s. 89-95. ISBN: 978-80-7509-256- 4.
DetailLINDR, J. Všeobecnost versus odbornost jako pedagogický cíl vzdělávání a výchovy mladých. In Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství X. Pardubice: FF UP Pardubice, 2015.
s. 78-87. ISBN: 978-80-7395-921- 0.
DetailLINDR, J. Zhodnocení přínosu společenskovědních předmětů ve studijních programech technické univerzity. In Aplikácia poznatkov společenských vied v technických vedách. Bratislava: SvF STU Bratislava, 2015.
s. 63-70. ISBN: 978-80-227-4471- 3.
DetailLINDR, J. Přínos společenskovědních předmětů pro rozvoj vzdělanosti v nehumanitních studijních oborech. In Vysokoškolská edukácia pre potreby súčasného kreatívneho podnikateľského prostredia. Košice: TU Košice, 2015.
s. 157-163. ISBN: 978-80-553-2221- 6.
Detail2014
LINDR, J. Úloha společenskovědního vzdělávání v procesu kultivace studentů. In Prínos spoločenských vied k rozvoju znalostnej spoločnosti. Bratislava: SvF STU Bratislava, 2014.
s. 79-86. ISBN: 978-80-227-4277- 1.
DetailLINDR, J. Všeobecnost a odbornost jako kompetence vzdělávání do budoucna?. In Kvalifikácia pre budúcnosť. Košice: TU Košice, 2014.
s. 170-175. ISBN: 978-80-553-1838- 7.
DetailLINDR, J. Rozvoj všeobecného vzdělávání jako teorie, program, vize a cesta. In Technologické vzdelávanie v sociokultúrnom a environmentálnom kontexte. Prešov: FVT TU Košice, 2014.
s. 62-66. ISBN: 978-80-553-1808- 0.
DetailLINDR, J. Dichotomie všeobecnosti a odbornosti ve vzdělávání. In Quaere 2014. Hradec Králové: Magnanimitas, 2014.
s. 1176-1182. ISBN: 978-80-87952-04- 7.
Detail OdkazLINDR, J. K výuce společenskovědních předmětů na technické univerzitě. In Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství IX. Ostrava: Pf OU Ostrava, 2014.
s. 187-194. ISBN: 978-80-7464-540- 2.
DetailLINDR, J. Význam společenskovědních předmětů v rozvoji profesního vzdělávání. In Celoživotní učení v podmínkách středních a vysokých škol. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014.
s. 127-135. ISBN: 978-80-7375-918- 6.
DetailLINDR, J. Všeobecné vzdělávání jako klíčová kompetence odborného studia?. In Spoločensko- vedné aspekty znalostnej spoločnosti. Bratislava: SvF STU Bratislava, 2014.
s. 70-76. ISBN: 978-80-227-4191- 0.
DetailLINDR, J. Společenskovědní vzdělávání v dichotomii s odborným na technické univerzitě. In ICOLLE 2014. Křtiny: ICV Mendelu Brno, 2014.
s. 147-155. ISBN: 978-80-7509-001- 0.
Detail2013
LINDR, J. Kultivace osobnosti dle principů kurikulární vize ve vzdělávání. In Možnosti kultivácie osobnosti v technologickom veku. Košice: TU Košice, 2013.
s. 145-164. ISBN: 978-80-553-1344- 3.
DetailLINDR, J. Radosti i strasti realizace kurikula na cestě k modernizaci vzdělávání. In Quaere 2013. Hradec Králové: Magnanimitas, 2013.
s. 1650-1657. ISBN: 978-80-905243-7- 8.
DetailLINDR, J. Školství na křižovatce dvou paralelních světů. In Človek a jeho spoločnosť pod tlakom globalizácie. Bratislava: SvF STU Bratislava, 2013.
s. 59-68. ISBN: 978-80-227-4084- 5.
DetailLINDR, J. Význam společenskovědních předmětů v rozvoji profesního vzdělávání. In ICOLLE 2013. Křtiny: ICV Mendelu Brno, 2013.
s. 285-295. ISBN: 978-80-7375-825- 7.
DetailLINDR, J. Skryté kurikulum ve vzdělávání jako možná cesta k pěstování hodnotového systému mládeže. In K otázke hodnotového rozmeru technologického vzdelávania. Prešov: FVT TU Košice, 2013.
s. 114-118. ISBN: 978-80-553-1469- 3.
DetailLINDR, J. Od kurikula přes vzdělávací program až k vyučovací hodině?. In Úloha spoločenskovedných disciplín na technických univerzitách v procese globalizácie. Bratislava: SvF STU Bratislava, 2013.
s. 116-125. ISBN: 978-80-227-3967- 2.
Detail2012
LINDR, J. Proměny v kurikulu vzdělávání jako globalizační fenomén?. In Ekonomika a spoločnosť a ich premeny v procese globalizácie. Bratislava: SvF STU Bratislava, 2012.
s. 43-51. ISBN: 978-80-227-3827- 9.
DetailLINDR, J. Vysokoškolské vzdělávání v duchu naplnění kurikulárních principů a humanizace. In Človek v spoločnosti. Košice: TU Košice, 2012.
s. 271-282. ISBN: 978-80-553-0942- 2.
DetailLINDR, J. Naplnění myšlenky všeobecného vzdělávání v kurikulu technického vzdělávání. In Spoločenskovedné vzdelávanie na tehcnických univerzitách a proces globalizácie. Bratislava: STU Bratislava, 2012.
s. 70-81. ISBN: 978-80-227-3726- 5.
DetailLINDR, J. Všeobecné vzdělávání ve školním kurikulu - jen teorie nebo praktická nutnost?. In Vzdělávání napříč teorií a praxí. Olomouc: MVŠ Olomouc, 2012.
s. 28-45. ISBN: 978-80-7455-032- 4.
DetailLINDR, J. Je všeobecné vzdělání v kurikulu technické univerzity praktickou nutností nebo jen žádaným akademickým přístupem?. In Problémy globálnej kultúrnej gramotnosti ako predpoklad uplatnenia absolventa FVT na medzinárodnom trhu práce. Prešov: FVT TU Košice, 2012.
s. 108-112. ISBN: 978-80-553-1200- 2.
Detail2011
LINDR, J. Psychologicko-etické aspekty firemního života aneb je fenomén etiky zbytečný?. In Společenská odpovědnost firem - transfer vědeckých poznatků do praxe. Olomouc: MVŠ Olomouc, 2011.
s. 26-37. ISBN: 978-80-87240-67- 0.
DetailLINDR, J. Význam společenskovědního vzdělávání na Stavební fakultě VUT v Brně. In Humanizácia vzdelávania na technických univerzitách. Bratislava: STU Bratislava, 2011.
s. 63-72. ISBN: 978-80-227-3530- 8.
DetailLINDR, J. Nové trendy ve vzdělávání jako cesta ke globalizaci?. In Proces globalizácie a jeho vplyv na ekonomiku a spoločnosť. Bratislava: STU Bratislava, 2011.
s. 47-55. ISBN: 978-80-227-3585- 8.
Detail2009
LINDR, J. Sociological views on modern human environmental education at a technical university. In XII. mezinárodní vědecká konference FAST, sekce 10 Přírodní a společenské vědy. Brno: Stavební fakulta VUT, 2009.
s. 45-48. ISBN: 978-80-7204-629- 4.
DetailLINDR, J. Význam humanitně environmentálního vzdělávání na technických univerzitách. In Veda a technika v procese globalizácie a humanizácia vzdelávania na Technických univerzitách. Bratislava: STU Bratislava, 2009.
s. 77-84. ISBN: 978-80-227-3172- 0.
Detail2008
LINDR, J. Rozbor znalostí matematické analýzy u studentů v závislosti na typu absolvované střední školy. In 7. matematický workshop. Stavební fakulta VUT: 2008.
s. 154-163. ISBN: 978-80-214-3727- 2.
DetailLINDR, J. Globalizace a kurikulum aneb matematika jako globalizační fenomén?. In Globlizácia a zmeny v štruktúre ekonomicky a spoločnosti. Bratislava: STU, 2008.
s. 62-69. ISBN: 978-80-227-2906- 2.
Detail2007
LINDR, J. Inženýrská pedagogika, modul M03 Moderní pedagogika. Brno: Stavební fakulta VUT Brno, 2007.
s. 1-48.
DetailLINDR, J. Kurikulum ve světle pedagogické přípravy učitelů - vize nebo realita?. In Perspektivy humanitního vzdělávání na technických školách. Brno: FEKT VUT Brno, 2007.
s. 128-131.
DetailLINDR, J. Etika v podnikání, modul M03 Implementace etiky. Brno: Stavební fakulta VUT Brno, 2007.
DetailLINDR, J. Etika v podnikání, modul M01 Nástin etiky. Brno: Stavební fakulta VUT Brno, 2007.
DetailLINDR, J. Inženýrská pedagogika, modul M02 Didaktika. Brno: Stavební fakulta VUT, 2007.
s. 1-48.
DetailLINDR, J. Inženýrská pedagogika, modul M01 Pedagogika. Brno: Stavební fakulta VUT Brno, 2007.
s. 1-48.
DetailLINDR, J. Globalizace cestou vysokoškolského vzdělávání k environmentální etice?. In Trvalo udržatelný rozvoj a globalizácia. Bratislava: STU Bratislava, 2007.
s. 93-98. ISBN: 978-80-227-2725- 9.
DetailLINDR, J. Etika v podnikání, modul M02 Etická firemní strategie. Brno: Stavební fakulta VUT Brno, 2007.
Detail2006
LINDR, J. Analýza postojů studentů Stavební fakulty v Brně k environmentální problematice. In Spoločenské a ľudské súvislosti globalizácie. Bratislava: STU Bratislava, 2006.
s. 103-108. ISBN: 80-227-2449- 1.
Detail2003
LINDR, J. Analýza postojů studentů Stavební fakulty VUT v Brně ke společenskovědním, teoretickým a odborným předmětům. In Humanizácia a životné prostredie. Bratislava: STU Bratislava, 2003.
s. 143-151. ISBN: 80-227-1920- X.
Detail